Program do mailingu

Program do mailingu dla kreatywnych newsletterów

Program do mailingu pomoże Ci w tworzeniu najlepszych tematów do Twojego newslettera. Musisz wymyślić nagłówek newslettera, który faktycznie promuje Twój biznes i produkty oraz motywuje odbiorców do kliknięcia w Twój e–mail. Głównym motywem wysyłania promocyjnych maili jest zmotywowanie klientów do zakupu Twoich produktów.

Poniżej znajdziesz kilka przykładów nagłówka w newsletterze promocyjnym, które możesz wykorzystać w swoich kolejnych ofertach i specjalnych okazjach, wykorzystując program do mailingu.

Oto kilka z nich:

  • Wszystkie rzeczy są nowe. Dla lepszej wersji Ciebie (Apple)
  • To się zdarza tylko czasami, więc wykorzystaj to jak najlepiej (IKEA Family)
  • Popraw swoje treści dzięki funkcjom premium (Grammarly)
  • Wciąż możesz je dostać w święta (New Look)
  • Twój Dropbox czuje się samotny, zabierzmy wszystkie Twoje pliki z komputera (Dropbox)
  • Chwyć ją lub przegapisz (SEPHORA)

Porzucony koszyk w nagłówku newslettera

Właściciele firm e-commerce wiedzą, jak to jest, kiedy klient dodaje produkt, ale wychodzi nie dokonując zakupu. E-maile o porzuconych koszykach są skutecznym narzędziem, które każda marka może wykorzystać, aby zachęcić kupujących, którzy zainteresowali się produktem, ale nie dokończyli zakupu.

Program do mailingu ułatwi Ci wysyłanie e–maili z informacją o porzuconym koszyku, które pomogą Ci przekonać kupujących do powrotu i dokończenia zakupu.

Oto kilka z nich:

  • Pamiętasz ten pierścionek z diamentem, który wpadł Ci w oko? (Mejuri)
  • Sprzedaż niedługo się skończy, Twój koszyk wzywa (Spadochron)
  • Przypieczętuj transakcję teraz, bo inaczej zrobi to ktoś inny (Nomad)
  • Dodaj do koszyka, zanim zniknie (Cole Haan)
  • Masz świetny gust (Everlane)
  • Twoja pozycja w koszyku wkrótce wygaśnie (Beardbrand)
  • Mamy zapisane elementy, uzyskaj 15% zniżki (Alex Mill)
  • Proponujemy Ci specjalną zniżkę (Ugmonk)
  • Skorzystaj teraz z 30% zniżki (Bonobos)
  • Czy darmowa dostawa przypieczętuje transakcję? (Outfit.com)

Taki e–mail przypominający o porzuconym koszyku na pewno przyciągnie nowych klientów. Program do mailingu może pomóc zatrzymać osoby, które opuściły koszyk podczas oglądania produktów na Twojej stronie. Nawet jeśli taki potencjalny konsument nie wróci do koszyka, istnieje szansa, że ​​zgodzi się on na otrzymywanie newsletterów o nowych pojawiających się towarach i usługach.