Odzież z Twoim logo. Co warto wiedzieć przed zamówieniem?

Chcesz kupić ubrania z logo dla pracowników? Teraz na taką inwestycję decyduje się wielu pracodawców. Sprawdź, gdzie są dostępne i jak je dobrać!

Pracodawca na wybranych stanowiskach pracy ma obowiązek przekazania pracownikom ubrań roboczych lub ochronnych. Dotyczy to głównie tych stanowisk, na których pracownicy mogą zabrudzić albo zniszczyć własne ubrania, a także tych, gdzie pojawiają się niebezpieczeństwa dla życia i zdrowia. Pracodawca może wówczas zdecydować się na zakupienie ubrań z logo firmy. Co warto o nich wiedzieć?

Dlaczego warto kupić ubrania z logo dla pracowników?

Logowane ubrania przeznaczone dla pracowników mają wiele zalet. Wśród nich warto wskazać między innymi na poniższe:

  • Rozpoznawalność firmy – ubrania, które zostały opatrzone logo, mogą sprawić, że rozpoznawalność i popularność firmy będzie rosła.
  • Profesjonalny wizerunek – firma inwestująca odzież z logo będzie postrzegana jako bardziej profesjonalna, rzetelna, godna zaufania.
  • Estetyka – odzież zrobiona logo jest także uznawana za bardziej estetyczną w porównaniu do tej, która nie jest tak znakowana.

Dodatkowo warto wskazać, że zakupienie ubrań z logo dla pracowników wcale nie jest związane z bardzo wysokimi kosztami, co powoduje, że na ich wykonanie może pozwolić sobie nawet mniejsza firma, która nie dysponuje wysokim budżetem.

Jaką odzież dla pracowników można logować?

Praktycznie każdy rodzaj ubrań roboczych może być poddany logowaniu. Do dyspozycji jest szeroka gama ubrań, dlatego firma ma po tym względem dowolność w wyborze odpowiednich ubrań przeznaczonych dla pracowników. Oczywiście, przy ich wybraniu należy uwzględnić wymagania dotyczące konkretnego stanowiska pracy i panujących na nim warunków.

Wśród często logowanych ubrań pracowniczych znajdują się poniższe:

  • Koszulki – logo może by umieszczone na koszulkach typu t-shirt oraz na polo. Najczęściej stosuje się wtedy małe logo na piersi i dodatkowo można wykorzystać większe logo lub dodatkowe informacje na tyle koszulki.
  • Polary – często loguje się polary, które bardzo dobrze sprawdzają się jako odzież wierzchnia na okres przejściowy.
  • Kurtki – do grupy często personalizowanych ubrań dla pracowników zaliczane są także kurtki – są to kurtki typu softshell na chłodniejsze pory oraz kurtki zimowe z dociepleniem.
  • Czapeczki z daszkiem – logo jest też często umieszczane na czapeczkach noszonych przez pracowników.

Jakimi technikami personalizuje się ubrania robocze i ochronne?

Do wykonania personalizacji stosowane są dwie główne techniki, czyli drukowanie oraz haftowanie.

Pierwsza technika, czyli nadruk ma szersze zastosowanie, ponieważ można zastosować ją na praktycznie każdym typie ubrania. Stosuje się różne techniki druku w zależności od oczekiwanego efektu. Najczęściej stosuje się technikę sitodruku oraz techniki cyfrowe, na przykład jak w druk bezpośredni DTG, solftex. Inna popularna metoda to termotransfer, do którego stosowane są także specjalne folie flock i flex.

Druga technika, czyli haft prowadzony jest jako haft komputerowy, co powoduje, że jest on bardzo dokładny i szybki. Automatyzacja haftu powoduje, że jest on także niedrogi. Haft uznawany jest za bardziej elegancką metodę personalizacji, a także jest on trwalszy od nadruków.

W powyższych wariantach znakowania dostępna jest odzież z logo promostars.com.